תקנון מועדון הלקוחות
תקנון מועדון הלקוחות "אסופה"
1. מבוא והגדרות
א. רשת אסופה בע"מ (להלן: "אסופה") הקימה ומנהלת מועדון לקוחות לטובת לקוחותיה, מועדון הלקוחות "אסופה" (להלן: "המועדון").
ב. התשתית הטכנולוגית לניהול המועדון, צבירת נקודות, מימוש הטבות ושליחת עדכונים מסופקת לאסופה על ידי חברה חיצונית כספקית שירותים טכנולוגיים ותפעוליים. האחריות על תנאי המועדון, ההטבות, הזכאות והתקנון היא של אסופה.
ג. המועדון מנוהל על פי התנאים ו/או הכללים המפורטים בתקנון זה, כפי שיעודכן על ידי אסופה מעת לעת. נוסח התקנון המחייב והעדכני יופיע בכל אחד מהסניפים ואתרי המכירה בהם פועל המועדון, כפי שמפורטים בסעיף 2, ויהיה זמין לעיון לבקשת חברת המועדון.
ד. "חברת מועדון" – אישה שחברותה במועדון אושרה על ידי אסופה, בהתאם לתנאים המפורטים בתקנון זה. כל הזכויות, ההטבות, החובות וההגבלות בתקנון זה מתייחסות לחברת מועדון, והן אישיות ואינן ניתנות להעברה.
2. תחולת המועדון והטבות עדכניות
א. תחולת המועדון:
מועדון הלקוחות של אסופה פעיל בסניפי אסופה ובאתרי המכירה של אסופה, כמפורט להלן:
– סניף יפו (נחמן 2, שוק הפשפשים)
– סניף דיזנגוף (דיזנגוף 212, תל אביב)
– אתרי המכירה: asufadesign.co.il, sagatlv.com, 5070.co.il, tozeret.co.il
אסופה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לשנות, להגביל או להסיר בכל עת סניפים ו/או אתרים בהם מתקיימת פעילות המועדון, לרבות צבירה ו/או מימוש של נקודות והטבות, בהתאם לשינויים עסקיים ותפעוליים.
ב. פירוט ההטבות לחברות המועדון (נכון ל-1.11):
1. הטבת הצטרפות:
בקנייה ראשונה – 10% הנחה + 10% מסך הרכישה נצבר כנקודות קאשבק (במקום 5%).
ניתן לממש את הנקודות עד 30 יום ממועד ההצטרפות.
הצבירה נעשית אוטומטית.
2. הטבה קבועה לחברת מועדון:
בכל רכישה: 5% הנחה מיידית + 5% מסכום העסקה נצבר כנקודות קאשבק לכרטיס המועדון.
כל נקודה שוויה שקל אחד.
הצבירה מחושבת רק על סכום ששולם בפועל במזומן או באשראי, ולא על תשלום באמצעות שוברים, קופונים, כרטיסים נטענים, סיבוס, תן ביס, חבר ודומיהם.
3. מתנת יום הולדת:
50 ₪ מתנה ברכישה בסכום כולל של לפחות 250 ₪.
ההטבה תקפה לחודש הקלנדרי בו חל יום ההולדת (מה-1 ועד סוף אותו החודש).
4. מימוש נקודות:
ניתן לממש נקודות שנצברו כ-24 שעות לאחר צבירתן.
כפל מבצעים והטבות:
– בכל עסקה ניתן לממש רק הטבה אחת (למשל: מבצע מועדון / נקודות קאשבק / מתנת יום הולדת / הטבת הצטרפות).
– אם קיים מבצע ייעודי לחברות מועדון (לדוגמה הנחה מיוחדת על מוצר או קטגוריה), לא ניתן באותה רכישה לממש נקודות קאשבק שנצברו, ולא ניתן לצבור נקודות חדשות על העסקה הזו. חברת המועדון יכולה לבחור שלא לנצל את המבצע – ואז היא רשאית במקום זה לממש נקודות קיימות ו/או לצבור נקודות כרגיל באותו החשבון.
– מוצרים שנמכרים במבצע קיים כגון "2 ב־X", "קני וקבלי", "הנחה מובנית", או מחיר מיוחד שכבר כולל הנחה – ייחשבו גם הם כמבצע, ולא תינתן עליהם הנחה נוספת ולא תתבצע עליהם צבירת נקודות. חברת המועדון רשאית לבחור שלא ליהנות מהמחיר/המבצע הזה, לשלם על המוצר במחיר המלא הלא-מוזל, ובמקרה כזה היא תוכל ליהנות מהטבות המועדון הרגילות (הנחה ו/או צבירה) בהתאם לסעיף ההטבות.
– אם קיימות לדוגמה גם הטבת הצטרפות וגם הטבת יום הולדת, המערכת בוחרת באופן אוטומטי את ההטבה שלדעתה היא ההטבה הגבוהה/המיטבית לחשבון, ולחברת המועדון שמורה הזכות לבחור בעצמה איזו הטבה לממש בעסקה.
מובהר כי הנקודות שהצטברו בתיק חברת המועדון הן זכות למימוש בלבד, אינן ניתנות להמרה למזומן, וייתכן שיוגבלו בזמן. אם תיקבע הגבלת תוקף – הדבר יעודכן בתקנון, ויחול סעיף 9(ח) לגבי זכויות שכבר נצברו.
3. הצטרפות וחברות במועדון הלקוחות
א. כל אדם רשאית לבקש להירשם כחברת מועדון. הצטרפות של מי שטרם מלאו לה 18 שנים טעונה אישור הורה ו/או אפוטרופוס מראש ובכתב.
ב. בקשת הצטרפות תיעשה בסניפי אסופה ו/או באתרי המכירה, והיא כרוכה במילוי פרטי התקשרות. החברות במועדון אינה כרוכה בתשלום כספי במועד זה. אסופה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע בעתיד כי החברות תחויב בדמי חבר ולשנות את שיעורם, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובלבד שהדבר יעודכן בתקנון.
ג. האחריות על מילוי הפרטים בטופס בקשת ההצטרפות, כמו גם עדכונם במידת הצורך, מוטלת על המבקשת להצטרף ו/או על חברת המועדון. לא תישמע כל טענה כלפי אסופה לעניין אי קבלת ההטבות בשל טעות בפרטים מזהים.
ד. מילוי פרטיה של המתקבלת כחברת מועדון בבקשת ההצטרפות מהווה הסכמה לכל האמור בתקנון זה.
ה. מי שחברותה אושרה היא "חברת מועדון". החברות היא אישית בלבד. חברת המועדון אינה רשאית להעביר או למכור את החברות לאחר.
ו. אסופה רשאית שלא לאשר קבלתה של מצטרפת כחברת מועדון ו/או לא לחדש את חברותה במועדון, מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ומבלי שתידרש לנמק את סירובה.
ז. אסופה רשאית, בכל עת וללא הודעה מראש, לבטל את חברותה של חברת מועדון לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות (מבלי לגרוע): במקרה של גניבה, הונאה, מרמה, רכישות שהתשלומים בגינן לא נפרעו, שימוש שלא כדין בחברות במועדון, או כל מעשה בניגוד לתקנון זה ו/או שיש בו כדי לפגוע באסופה או בשמה הטוב. בוטלה החברות – יאבדו ההטבות והנקודות, ולא יינתן החזר.
ח. חברת מועדון רשאית לבטל את חברותה בכל עת, בכפוף למתן הודעה מפורשת ובכתב לאסופה. עם ביטול החברות: לא תהיה חברת המועדון רשאית עוד להשתמש בנקודות שנצברו או בהטבות להן הייתה זכאית, ולא תינתן כל תמורה או החזר בגינן.
ט. אסופה שומרת על זכותה לערוך שינויים במועדון, בהטבות, ובמבנה החברות, ולהחליף, לגרוע, לשנות ולעדכן את תנאי המועדון בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכפוף לסעיף 9(ז) ו-9(ח) להלן.
4. תוקף החברות במועדון
א. תוקף החברות במועדון הינו לתקופה בלתי מוגבלת, החל ממועד הפעלת החברות.
ב. אסופה רשאית להגביל את תוקף החברות בכל עת וללא הודעה מראש לפי שיקול דעתה הבלעדי. אם הוגבל תוקף החברות, חידוש החברות עשוי להיות מותנה בתשלום דמי חבר כפי שייקבע מעת לעת.
ג. ההטבות במועדון ניתנות למימוש רק במהלך תקופת החברות. עם סיום החברות (מכל סיבה שהיא), לא ניתן יהיה לממש את הטבות המועדון לרבות הטבות ו/או נקודות שנצברו בעבר. עם סיום החברות תאבד חברת המועדון כל זכות, הטבה או הנחה. במקרה שהחברות תחודש באופן רציף, ייתכן שניתן יהיה לשמור על הזכויות, לפי שיקול דעתה הבלעדי של אסופה.
ד. אסופה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להאריך לחברת מועדון את תקופת החברות, מבלי שתידרש לנמק. תקנון זה גובר על כל נוהג אחר.
5. מימוש הטבות המועדון
א. מימוש ההטבות יתבצע בהתאם לתקנון זה (כפי שיעודכן מעת לעת על ידי אסופה), להוראות שיופיעו בסניפים ובאתרי המכירה בהם פועל המועדון, כפי שמפורטים בסעיף 2(א), וכן בתקשורת שיווקית שתישלח לחברות המועדון.
ב. רק חברת המועדון עצמה רשאית להשתמש בהטבות המוקנות לה, וזאת בהצגת החברות במועדון באמצעות מספר הטלפון או כתובת המייל איתם נרשמה למועדון, בתחילת החשבון ולפני התשלום. אסופה רשאית לבקש זיהוי (ת"ז / רישיון נהיגה / דרכון). לא ניתן לצרף הטבות ו/או הנחות של יותר מחברת מועדון אחת לחשבון אחד. אין כפל מועדונים ואין כפל הטבות.
ג. חברת המועדון מתחייבת שלא לנצל לרעה את החברות במועדון. שימוש לרעה או ניצול לרעה יובילו לביטול החברות ולשלילת ההטבות בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של אסופה.
ד. על חברת המועדון חלה האחריות לעדכן בכתב את פרטיה האישיים לצורך שמירה על תקשורת שוטפת. במקרה של אי התאמה בין הפרטים שנמסרו לבין מסמך מזהה, אסופה רשאית לבטל ו/או לחסום את ההטבות.
ה. האחריות למעקב אחר נקודות והטבות מוטלת על חברת המועדון. לא תישמע טענה בגין אי מתן הטבה / הנחה בשל אובדן / חוסר / טעות בפרטים.
6. קבלת חומר שיווקי ודברי פרסום
א. במילוי פרטי ההצטרפות, חברת המועדון מאשרת להיכלל ברשימת הלקוחות של אסופה וכן מאשרת קבלת חומר פרסומי מאסופה באמצעי המדיה השונים, בכפוף לדין.
ב. במסירת הפרטים האישיים על גבי טופס בקשת ההצטרפות, חברת המועדון מאשרת כי אסופה תשמור מידע על רכישותיה והעדפותיה, לרבות נתונים תפעוליים של החברות במועדון וניהול יתרות הנקודות. המידע נשמר ומנוהל עבור אסופה על ידי החברה החיצונית המוגדרת בסעיף 1(ב), אך הבעלות על המידע היא של אסופה. החברה החיצונית משמשת כספקית שירות טכנולוגי ותפעולי עבור אסופה בלבד, ואינה רשאית להשתמש במידע לכל מטרה אחרת שאינה תפעול המועדון ומתן השירות לחברות המועדון.
ג. הצטרפות למועדון ומסירת פרטי דוא"ל ו/או מספר טלפון סלולרי מהווה הסכמה לקבלת עדכונים, הטבות, מבצעים והודעות שיווקיות מאסופה באמצעי קשר אלה, בהתאם לכל דין. חברת המועדון רשאית בכל עת לבקש הפסקת דיוור.
ד. חברת מועדון שאינה מעוניינת להמשיך ולקבל פרסומים ו/או הודעות מאסופה תוכל להסיר עצמה באמצעות מנגנון "הסר מרשימת תפוצה" בהודעות הדוא"ל או ה-SMS, או בפנייה בכתב לאסופה ולאישור קבלת הפנייה.
ה. על חברת המועדון האחריות לעדכן את פרטיה האישיים (דוא"ל, טלפון וכו') כדי למנוע משלוח הודעות ליעד שגוי.
7. תקשורת שיווקית ודרכי פרסום
א. הודעות המועדון הנוגעות לפעילותו, לרבות עדכונים בתקנון, בהנחות ובהטבות, יימסרו כפי שאסופה תמצא לנכון ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
ב. פרסום בסניפי אסופה, באמצעי תקשורת, באתרי האינטרנט ובערוצי הדיגיטל של אסופה, ו/או באמצעות הודעות דוא"ל ו/או SMS, ייחשב כהודעה מספקת לחברות המועדון. חברת מועדון לא תישמע בטענה כי לא ידעה על פרסום כזה.
ג. אסופה אינה מחויבת להודיע על הטבות ו/או מבצעים לחברת מועדון שלא מסרה מספר טלפון נייד בתוקף ו/או כתובת דוא"ל תקינה.
8. במקרה של מחלוקת
א. הרישומים שבידי אסופה יהוו ראיה ביחס לעסקאות שבוצעו על ידי חברת המועדון, להטבות שנוצלו ולהטבות להן היא זכאית, אם בכלל.
ב. חברת מועדון הרואה עצמה נפגעת רשאית לפנות בכתב אל מנהל אסופה ו/או גורם מוסמך שמונה לכך.
ג. מנהל אסופה ו/או המוסמך מטעמו יכריע בהשגה בתוך 21 ימי עבודה מרגע קבלתה. הכרעתו תהווה את העמדה הסופית של אסופה.
9. כללי
א. תקנון זה מהווה את תנאי ההצטרפות למועדון הלקוחות "אסופה". הצטרפות למועדון מהווה אישור כי חברת המועדון קראה והסכימה להוראות תקנון זה, לרבות עדכונים עתידיים.
ב. ניצול ההטבות והשתתפות בתכניות המועדון כפופים לעמידה בתנאי תקנון זה ולהמשך החברות במועדון.
ג. מתן ההטבות כפוף לפעילות תקינה של מערכות התפעול והמחשוב של אסופה ולמלאי הזמין בסניפים ובאתרי המכירה, כפי שמפורט בסעיף 2(א).
ד. במקרה של תקלה זמנית אשר מונעת מתן הטבה, אסופה תפעל לטפל בכך בהקדם. לא תהא לחברות המועדון טענה כנגד אסופה בגין עיכוב במימוש ההטבה בתקופת התקלה.
ה. ייתכן שחלק מן ההטבות ו/או אפשרות המימוש יחולו רק בסניפים או בערוצי מכירה מסוימים כפי שתקבע אסופה, לרבות מגבלות זמניות או קבועות עקב שינוי פעילות עסקית, שינוי מיתוג, איחוד סניפים או סגירת פעילות.
ו. ההנחות הניתנות באחוזים משווי החשבון יחושבו וייעוגלו לסכומים עגולים בלבד. אסופה רשאית לעגל את סכום ההנחה מעלה או מטה.
ז. אסופה רשאית להוסיף, לשנות, לגרוע ולהחליף בכל עת את כללי ונהלי המועדון, לרבות ההטבות, מבנה החברות, אפשרויות הצבירה והמימוש, והסניפים או האתרים המשתתפים כפי שמפורט בסעיף 2(א). נוסח התקנון המחייב והעדכני יופיע בכל סניף ובכל אחד מהאתרים בהם פועל המועדון (כפי שמפורט בסעיף 2(א)), ויהיה זמין לעיון לבקשת חברת המועדון.
ח. לגבי שינויים עתידיים בהטבות, תנאי צבירה או מבצעים חדשים: אסופה תהיה רשאית לעדכן את התנאים מעת לעת. העדכון יפורסם בתקנון העדכני, וייתכן שתישלח הודעת עדכון (לרבות במסרון) לחברות המועדון.
ט. במקרה של שינוי מהותי שפוגע בזכות שכבר נצברה לחברת מועדון (לדוגמה: שינוי בערך נקודות שכבר נצברו, סיום אפשרות מימוש במקום מסוים, או הפסקת אפשרות לממש נקודות קיימות), אסופה תמסור לחברת המועדון הודעה מראש באמצעי ההתקשרות שנמסרו (כגון מסרון ו/או דוא"ל). מרגע מסירת ההודעה יעמדו לרשותה 60 ימים לממש את היתרה שנצברה לפני כניסת השינוי לתוקף.
10. הוראות נוספות ויצירת קשר
א. כל התנהגות של אסופה לטובת חברת המועדון בניגוד לאמור בתקנון הינה לפנים משורת הדין בלבד, ולא תהווה ויתור מצידה ולא תחייבה לפעול כך בעתיד.
ב. אסופה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להנפיק או להפעיל סוגי חברות מועדון שונים, בתמורה או ללא תמורה, ולקבוע תנאים והטבות שונים לכל סוג חברות. חברות מועדון מסוג אחד לא תהיינה זכאיות אוטומטית להטבות של סוג אחר.
ג. בכל מקום בתקנון זה בו נעשה שימוש בלשון נקבה, הכוונה היא גם לזכר ולהפך.
ד. פרטי יצירת קשר:
כתובת למשלוח דואר: נחמן 2, תל אביב
טלפון: 054-810-9145
דוא"ל: shop@asufadesign.com